Welma idag!

Idag red jag Welma, det ska jag också göra imorn :)
Först red jag utan några krav eller sådant, för pappa skulle fota lite. Sen hjälpte pappa mig med att stå med en longerpisk i mitten och hjälpta till med att förtydliga mina signaler liksom ;) Hon var jätteduktig och lyssnade mer på min skänkel så jag red bara i höger varv så att hon inte skulle bli uttråkad...
Sen gick jag också med Lattebus. Han var pigg och studsig som jag vet inte vad. Han skakade på huvudet, stegrade, hoppade på alla fyra och viftade med frambenen. haha knasboll! men jag förstår honom, att få stå still i sjukhage halva dagen kan inte vara så roligt, han vill springaa! ;)
Nu ska jag ha lite forever alone fredagsmys, så hejdå för idag :) Bilderna på Welmis kommer upp imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0