Tuff dag!

Idag på praoen damsög och våttorkade vi hela sthlm ridsport. haha det var utmattande det ;) Så när pappa frågade om jag kunde rida Ella sa jag nej, jag var väldigt trött så jag ville inte helt enkelt. Sen blev jag också inbjuden på våffelmiddag hos Anna, som jag jobbar hos på sthlm ridsport och hon har också häst i vårt stall :) Jättetrevligt!
Sen gick jag till stallet och fixade allt hos Latte och gick en liten sväng. Han var inte varm nu men han var lite varm igår så då kan han lika gärna ta det lite lugnt.
Det var det som hänt idag för min del. Jag prövade också de vita animoridbyxorna i buiken och det jag har att säga är: Världens skönaste ridbyxor!!! dom var lite genomskinliga men om jag har vita trosor så ser det inte så farligt ut och dom var ju så himla sköna så jag bryr mej inte x)
Nu ska jag se många avsnitt av en serie, så vi syns imorgon! godnatt :)
oj vad gammal bild på Lattebus :o Nu när han inte har tränat på länge är han nästan sådär spinkig och omuskulös :/
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0