Ridit på älsklingen <3

Idag hade jag sovit över hos julia så jag kom hem vida ca 2 kanske? xp Jag gjorde inte så mkt och gick till stallet lite senare med pappa. Jag tog in Latte och borstade honom, det behövdes xo Han fäller jättemycket! Nu när han inte blivit riden på ett tag har han också tappat lite muskler och är ganska tunn mm...
Men jag gick med pappa och Ella till ridhuset. Jag skrittade mest, och bara lite volter och sånt. Sen travade jag ett varv också för att se hur han kändes, och han kändes helt OK. Han kändes helt normalt, men vårat underlag är så himla mjukt så han snublar ju typ på det då & då också så det är lite svårt att bedömma där... sämst!
Ja, han kändes iaf helt normal och pappa tyckte det såg bra ut från marken. Han värmer inte heller något längre och sprickan som allt berodde på på hoven har börjat läka :)
SÅÅ roligt var det att få sitta på Lattes rygg igen <3 min fina prinskov ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0