Ny nosgrimma :)

Idag efter jobbet hade jag igentligen inte tänkt rida så jag gick t stallet i jeans. Men sen fick jag veta att ridhuset hade vattnats och det är inte så ofta, så jag fixade Latte och gick till ridhuset. han fick ha sin nya pullarnosgrimma som han fått av Julia, jättesöt blev han, och jag fick rida i jeans men det var snyggt faktiskt! skulle vilja ha riktiga ridbyxor i jeansfärg.
Jag skrittade och travade bara. Han var inget speciellt idag x) helt vanlig xp men det är ju också lite svårt att känna hur han känns när man bara skrittar och travar lätt ;) men han kändes fräsch iaf, kände inte att han inte satte ner hoven eller liknande.
Nu är det dags för mig att sova! jag ska upp halv 7 imorgon för att fixa stallet. Ska nämligen med Julia och kolla på hennes hoppträning, film kommer jag lägga upp! ;) Hon ska debutera LB i helgen också, kommentera ett "lycka till" till henne kanske? :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0