Julia- duktig häst!

Ragnar var jätte duktig idag! Fick tyvärr 2 stopp på kombinationen, jag tycker inte om kombinationer efter att jag har åkt av i kombinationer de två sista träningarna och därför rider jag inte som vanligt på kombinationer, det sitter bara i mitt huvud men på slutet gick det bra! Han hoppade alla hinder jätte bra och var glad, så det var ju bra! Är riktigt taggad för tävlingen på lördag :)

Idag så köpte jag även en ny hjälm och ett schabrak :D köpte en marinblå Charles Owen Wellington classic som jag velat ha länge. Schabraket är ett marinblått schokemöhle med guld passpoal, jätte snyggt! Fotar det imorgon, kan även visa min tävlingsoutfit då!

Trevlig kväll, nu ska jag kolla på Revenge! Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder just nu så ni får klara er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0