Edit - rubrik

Min snälla mor tvingade ut mig i trädgården för att arbeta så jag kommer inte kunna rida förns ca kl 4 nu :( Det är nämligen lektioner i ridhuset från 13 till 15. Nu håller jag inte på med så mycket förrutom att hitta på lite roliga inlägg att skriva på den här dötråkiga bloggen ;)
Här är lite förslag på inlägg:
- Mina schabrak ( då kommer jag fota alla )
- Min utrustning/favoritutrustning
- favoritbilder
- min önskelista (då jag fyller år snart ;)
 
Vilket av dom tycker ni jag ska skriva om? Ni får mer än gärna ge egna förslag också! :))
 

Kommentarer
Postat av: L i n n e a ☆

mina schabrak! :D & läg gärna ut om du ska sälja nåt, hehe c:

2013-03-31 @ 21:57:30
URL: http://alfredssonL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0