Edit - men...

Igår så började jag rida för catta men jag kände redan i början att han kändes jättekonstig, haltade nästan lite kändes det som. Catta tyckte också han såg konstig ut, att han inte riktigt satte ner vänster fram :/
Så jag hoppade av, tog bort senskydden och så kände Catta på honom, och han var varm i vänster fram. Så jag fick avsluta och gå hem...
Jag satte på honom "kylpaddar" som fick sitta under natten och idag ska han inte gå ut. Pappa släpper ut honom i EM i sjukhagen istället för att han ska härja runt med Ella.
F*n att det skulle hända nu! På söndag är det ju Ågesta och idag är det Heleneträning :(  MEN det kan ju ha varit något tillfälligt som nu har gått över, så om han känns helt bra idag när jag kommer hem från skolan ska jag nog försöka gå på träningen ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0