Edit - lite galopp idag

Idag red jag i ridhuset med mamma som kollade på. Jag skrittade och travade mest, men jag galopperade lite lätt på slutet också :)
Jag travade på volt och kände mest om han markerade eller liknande. I början kände jag inte att han markerade någonting, men i slutet när jag travade av honom kände jag av det pyttelite. Inte mycke men jag kände av det.
När vi var tillbaka i stallet linimentade jag hans framben lite då vänstern hade blivit lite varm :/ Mamma såg dock ingenting och veterinären sa att bara han inte markerade så att man ser det ska jag rida. Så förhoppningvis åker vi till Haninge nästa helg :D Men jag väntar in i det sista med att anmäla mig och det är på tisdag det.
På torsdag borde Latte vara helt frisk så då kommer jag och Julia åka till stall CC och hoppa tsm! :)
Roligt roligt ;))
Det måste fixas nya bilder på mig och Latte! det tycker han också (a)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0