Edit - jag hatar det!

Latte var fortfarande varm idag, och nästan varmare än igår... Åååh jag orkar inte med det. Kommer vira in honom i bubbelplast i framtiden x'( Nu har jag inte ridit på 4 HELA DAGAR och det är skittråkigt. Tävlingen imorn kommer ställas in om han inte på något mirakulöst sätt är HELT frisk, och det kommer antagligen inte hända tyvärr.
Jag gick med honom idag och efter att han sett en hare blev han helt knäpp, kunde inte gå lugnt mm. xd
Jag fixade mkt i stallet idag också, var där i hela 5 timmar! haha hur orkar jag? Och innan jag skulle gå hem skulle jag sätta på honom grimman igen i hagen och då såg han väll något och smockade till mig REJÄLT med huved i mitt ansikte. Jag kunde inte se något på 30sek, det blev helt suddigt och trodde typ jag skulle svimma x3 Jag började blöda näsblod i båda näsborrarna, eller vad man säger x/
så det blev lite drama xd men det var ingen i stallet så jag fick klara mig själv.
Ni behöver inte tycka synd om mig ;p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0