Edit - hemma från...

...Sveriges dammigaste ridhus tror jag. Dom vattnade det för några dagar sedan men det märks inte längre, det var dessutom 4 pers därinne samtidigt så man åt tillslut sand typ :/
Han var lite varm i hoven idag innan jag red men han haltade/markerade ju inte så jag tänkte inte så mycket på det.  Vi galopperade galoppbommar, och det gick bra. Han var lite seg men jag tryckte inte på honom för att få honom piggare, vi skulle ändå bara ta det lugnt ;) pga allt folk i ridhuset var det svårt att hålla ett jämt tempo på volten vid bommarna, för dom red förbi så jag behövde sakta av för det mesta ://
Imorgon ska jag smörja Lattes hoppgjord, träns och sadel så då kommer för och efter-bilder upp! :D
Vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0