Edit - gårdagen

Jag la ju upp film från igår och man kan väll sammanfatta det som filmen. Han rev typ alltid planket xp och stannade lite när han ville. Men han var på väldigt konstigt humör igår efter jag ramlade av. haha ja, jag ramlade av x3
vi skulle hoppa planket och han vägrade, inget konstigt med det. Men när jag skulle svänga runt och ta det igen fick han fnatt, gjorde värsta rodeobocken och jag flög av. Som tur va så hamnade jag på knäna, utan att smutsa ner nya hjälmen ;o
Efter det var han HELT uppspeedan som igår när vi red ut. Han tittade på allt och alla och det  blev då väldigt svårt för mig... Vi kom också fel på hindrena 70% av gångerna och gjorde några ordentliga kråkhopp vissa gånger.
Så sammanfattat var det en ganska dålig träning men sånt händer, det går upp och ner.
 
Såhär såg ett av kråkhoppen ut x( stackars ponnyplutt som måste ha en fladdrande potatissäck på ryggen...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0