Edit - Fina Latte idag

Jag red som planerat idag, bara trav och skritt. Jag skrittade fram en lång stund och började sen trava på fyrkanen med serpentiner och mkt småvolter för at få honom mjuk i sidorna. Idag red jag på eggbettet, det brukar vanligtvis inte gå så bra på det då han blir ganska tung och jobbig. Men idag gick han hyffsat fint på det! Han gick i en stadig form för det mesta, det var en del saker som han tittade på men ja sån är han x))
Och ni vill antagligen veta hur det gick för Julia idag, men trög som hon är på att blogga så får väl jag pusha på henne. Nu blir det go' middag för mig och sen godis i form av melon och passionsfrukt (Y)
adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0