Edit - vila

Idag blir det vila för min och lattes del! jag har precis vart i stallet och fixat Ella och Lattes boxar. Ellas box var som en svinstia efter att pappa mockat, så jag fick ta ut ALLT och lägga in nytt :(
Sen såg jag också när Latte bråkade/lekte med hästarna i hagen och det såg inte så bra ut :/ dom stegrade och klättrade på varandra och bet på varandra mm. Igår märkte jag även att Latte hade ett sår på benet, ett hål som om en brodd hade gjort hål typ. Det såg inte jättefarligt ut även fast det låter så men ändå inte bra att han får sår och så. Han halkade även och ramlade pladask på sidan. Därför ska vi se om han kan byta hage till den han gick i förrut, där Ella Ragnar och Brisse går :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0