Edit - Vila för Latte

Idag blir det vila för lilla Latte. jag kan inte rida i den här kylan, hemskt är vad det är! Igår så var det dressyrträning som valigt. Det var iskallt och mina ben hade domnat bort innan vi äns hann börja... Men jag lev lite varmare när vi började. Vi gjorde volter både utåt och inåtställda. Vi galopperade också på små volter och Latte var jätteduktig, fasst ibland blev han tjurig och sparkade bakut xp
På slutet gick han jättefint och avlappnat i traven! :) Och tränaren Katta tyckte han hade fått en mycket finare nacke och bättre överlinje sedan jag började träna för henne. Det är jättebra! :D
och nu har även den nya lilla b-ponnyn kommit till stallet, jättesöt litet brunt sto. (tror jag xd )

Kommentarer
Postat av: Marlene

Ha en bra fredag :)

2013-01-25 @ 22:26:53
URL: http://nattstad.se/marl3n3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0