Edit - sjukan

Nu sitter jag och kollar på spiderwick medan jag ska skriva hur det gick idag. jag red fram utomhus och klättrade lite för att träna rumpmusklerna :) Sen red jag i ridhuset och tog fram en bom som jag travade och galopperade över. För att värma upp och mjukgöra honom gjorde jag måånga jobbiga slutor som Latte tyckte var väldigt jobbigt. Men efter det  var han jätte mjuk och fin. Det ända var att han var lite seg. Jag har märkt att han är segare nu än var han var för 1 månad sen :(
jag tänkte att det kasnke är för attt han tar ut all sin energi i hagen, så att han är trött när jag ska rida, och det är även ett skäl till att jag ska byta hage. Det är bättre om han tar det lugnt i hagen så att han kan vara pigg när vi rider!
På slutet av passet fick jag verkligen sjukt ont i svanskotan, jag började nästan gråta så ont det gjorde :( jag måste åka till sjukan eller något typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0