Edit - ny hopptränare

Idag så hoppade jag för en annan hopptränare vid namn Helene(?). Vi var SJU styckta i gruppen så trångt blev det, och så fick man stå stilla och vänta väldigt länge i kylan.
Han hoppade på fint i början, även om han var lite seg och inte hade mkt bjudning alls. Det var först när vi skulle hoppa 80-90cm som det blev problem.
Första oxern som man skulle hoppa kom från en snäv sväng så latte hann inte riktigt se hindret och jag hann inte styra upp honom så han kom fel och stannade. Andra gången jag prövade flög jag av fast det var inte så farligt, Jag snurrade runt och landade på fötter typ :P
Sen så fortsatte han att stanna 2-3 gånger så hon sänkte ner till ett lågt räcke och då gick det bättre. jag fortsatte hoppa banan fint tills sista hindret, då stannade han men jag kom en gång till och då hoppade han tveksamt men fint! :)
Jag tycker att allt gick bra förutom den där oxern, men det får vi göra bättre nästa gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0