Edit - mål och planer för Latte och mig

År 2013 vill jag framförallt ha kul med Latte och lära känna honom mer så att jag kan rida honom på ett bra sätt. Jag vill få honom att vara avslappnad och lita på mig.

Jag har planerat mång bra träningar med mamma. Snart kommer mina veckor se ut såhär: på tisdagar hoppträning för Mirre, på onsdagar dressyrträning och varannan torsdag hoppträning igen.Resten av dagarna kommer jag antingen rida ut eller rida dressyr eller vad jag känner för ;)
Under våren vill jag åka ut på många pay&jump och när jag känner mig redo ska jag börja tävla. Jag hoppas under våren/sommaren kunna träna och tävla LC/LB 80/90cm. Latte kan ju hoppa LA-höjd men jag måste också vara redo. Vi får ta det som det kommer :)

Ser verkligen fram emot dethär året!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0