Edit - hoppträning tisdag

jag var helt slut igår efter träningen så jag sket i att skriva. Det gick inte så vidare bra igår. Vi travade först en bana med olika böjda spår och volter. Sen skulle vi hoppa den banan, då stannade han lite titt som tätt även fast jag drev på mycket :(
Vid en oxer kom han lite snett och precis innan hindret trodde jag att han skulle hoppa så jag förberede mig på det men istället hoppade han snabbt åt sidan och jag ramlade av...
Jag kom fel på många hinder också och när han hoppade så flög jag som en vante och höll på att ramla av typ 2 gånger, inge bra.
Det är så svårt det där med avstånden man måste bara gissa typ, och antingen blir det bra eller så blir allt pannkaka... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0