Edit - grönt kort och kick off

Idag var det somsagt gröntkort kurs från 9 till 18. men jag gick tidigare, ca 16 för att hinna till kick off:en på Sollentuna ridklubb.
grönt kort kursen gick bra! vi pratade om massor med grejer och nu är jag riktigt trött, det är mkt att plugga in i skallen. Vi skulle även skriva ett delprov på slutet och jag var stressad och glömde skriva hjälm på vad man ska ha för kläder/utrustning när man t.ex hopptävlar -.- hur klantig får man vara lixom? :(
På kick off:en gick det ganska bra, vi gjorde barn gjorde konstiga barnlekar som inte var någe vidare roliga men ja...
och människorna där var väll trevliga (dom flesta) jag ska inte prata mer om det... ;)
 
Imorgon ska vi ha mer praktiska övningar på kursen, vi ska lasta mm. Det ska bli roligt att få vara utomhus lite också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0