Edit - Craazy powny

Idag var latte pigg coh rädd för allt! Det var en som snöt sig i ridhuset, då fick han spunk och hoppade till ganska rejält xp
Han var även heelt crazy i stallgången, jättestressad och grejer så han gick omkring, ryckte massor och stegrade sig höögt i stallgången :(
men han gick fint när vi red och var framåt men ganska pigg så han gick inte i någon perfekt form direkt ;)
Imorogn får jag fixa stallet på morgonen innan jag åker till julia och sen på gröntkort kursen.
jag hinner varken rida imorgon eller på söndag :(
jag funderar också på att köpa boots till Latte, för att skydda de små fossingarna ;) har ni några tips på vilka som är bra? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0