Edit - AJ!

Idag hoppade vi lite bana och travade och galopperade bommar. Till en början gick det bra men sen när vi skrittade på lång tygel fick han spunk, kickade till med bakbenen och for upp samtidigt fram så jag ramlade av rakt på svanskotan, och nu kan jag knappt gå så ont det gör :( Hoppas jag kan gå ordentligt imorgon, jag och frida ska fara in till stan och jag vill ju inte gå helt stört xD
När vi började hoppa lite bana så gick det inte jättebra direkt, han stannade ganska mycket och drog sig åt höger jättemkt när han stannade och det var svårt att få honom frammåt och rak/inramad.
Men på slutet gick det bra. När han väl hoppade allt så var han fin! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0