äntligen hemma

Har precis kommit hem från stallet, vi klippte Ragnar idag! Jättefin blev han, men han tyckte verkligen inte om att bli klippt idag, han som brukar vara så himla snäll! Aja, tillslut blev klippningen helt okej, men han blir så fin färg när man klipper honom i december/januari, han blir typ mörkt grå! :)
 
Sen blåste det ju även idag, så när jag skulle hoopa upp var han helt galen... gick runt i cirklar och slängde/skakade på huvudet och backade och höll på... Men när jag väl kom ut i skogen så var han hur lugn som helst! Travade även lite (och alla ni petmajor, ja det är en dag för tidigt, men det gör ingenting då jag travade så påss lite...) och han var jättefin! Det är så kul att jag äntligen har fått sätta igång honom. Min prins<3
 
Fredag-lördag-söndag kommer jag åka bort. Edvin ska ha hockeycup då i Karlstad (som sm för 01or ungefär) och jag och mamma ska åka med och kolla, och vi kommer sova kvar där för det är ungefär 3 h dit. Kommer antagligen att ha med mig både iPaden och mammas data, så kommer uppdatera ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0