Edit - Welma & Latte

Idag red jag två hästar! först Welma med hennes nya dressyrsadel och sen Latte.
Jag jobbade mer på att få Welmas mjuk idag med volter och att gå inåtställd på spåret. Hon svarade mycket mer på skänkeln men hon blev ganska trött och seg på slutet. 
Jag galopperade också på volt och försökte få henne att jobba i kort galopp. Men det orkade hon inte så bra :/
Efter Welma red jag Latte i ridhuset också. Jag var helt själv så jag tog fram en bom som jag galopperade och travade över. Jag travade också MYCKET på liten volt i höger varv och försökte få honom avslappnad och rund då han är lite stel i höger. Jag höll nog på i minst 15min men det gav inga större resultat.
Nu har även bästa syster kommit hem från Frankrike över lovet <3 Och äntligen är det lov, fast jag ska redan på söndag åka med pappa till Frankrike x)
Jag är också på G att anmäla mig till hopptävling nu! Liocens mm måste bara fixas först :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0