Edit - nästan helg, nästan sportlov!

Imorgon är det fredag och det är sista dagen innan sportlovet! GUUD VAD SKÖNT! säger jag bara ;D Då åker jag med mamma och pappa till franska alperna och åker skidor och snowboard (Y) Jag älskar att åka skidor verkligen! det är nog den näst roligaste sporten efter ridning tror jag :)
Idag fick Latte vila efter ganska tuffa träningar i tisdags och igår. Pappa är på XL-galan och kollar på friidrott ikväll så jag fick fixa åt båda hästarna, men det var inga problem ;)
Imorgon ska jag rida Welma igen :D Så det blir två hästar att rida. Welma har fått en dressyrsadel nu också så då hopas jag att det kommer gå ännu bättre än i måndags, då jag får stadigare sits och bättre skänkelläge i dressyrsadel ;)
sötaste på jorden <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0