Edit - dressyrträning

Idag travade jag mkt på volt och ville få honom att gå rund utan att vara stel. Han var fortfarande lite stel men han slappnade av mer och mer ju längre jag höll på. Jag tränade också på den ökade skritten som är med i dressyrprogrammet, och den var mkt bättre än förra gången jag tränade den. På slutet av passet gick jag igenom hela programmet och Latte gjorde det jättefint. Det enda som han tycker är svårt är att inte byta galopp när man galopperar snett igenom x) På dressyrträningen för Catta på onsdag ska vi träna på programmet, det blir jättebra! men jättejobbigt att sitta ner i sadeln hela tiden x(
har inga nya bra bilder så det får bli en på kingslandvästen istället <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0