Julia- sjuk

Idag är jag hemma från skolan, har sån fruktansvärd huvudvärk, ont i halsen och känner mig hängig, vi får hoppas att det är bättre imorgon så jag kan vara med på hoppträningen!!!
 
Igår var jag på Justin Biebers konsert, och det var heeeelt sjukt verkligen. Något av det bästa som någonsin hänt mig. Han är så sjukt bra så det finns inte, tänk att jag var i samma rum som honom...
 
Eftersom att jag skulle iväg igår så red jag inte, Ragnar fick vila, så han lär vara pigg idag, vi får se om jag orkar rida eller inte. I söndags (dagen efter tävlingen) så skrittade jag ut barbacka i ca 45 min, det var mysigt! Det var väldigt längesen jag gjorde det, och det var nog skönt för Ragnar att slippa sadeln och bara sträcka på sig lite.
 
Om jag mår bra imorgon ska jag vara med och träna för Katarina Bonde. Nästa onsdag är det tävling i Årsta-Runsten så den veckan blir det ju inte, så vill verkligen vara med den här veckan.
 
Ha en bra dag!
jag och Ragnar på vår andra tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0