Julia-god morgon!

Ska snart dra till skolan, men jag får skjuts idag så jag kan vara hemma en stund till. Idag har jag matteprov, önska mig lycka till! Tror nog att det kan gå bra, bråk är verkligen min grej (y)
 
Idag ska jag inte träna, jag ska göra det på torsdag istället! Ska testa en ny tränare då, Katarina Bonde heter hon. Vi får hoppas att det går bra! Kommer isånnafall att träna för henne varannan vecka och åka till stall cc varannan vecka :) idag ska jag antingen rida i ridhuset eller på travbanan beroende på vilken tid hoppningen startar imorgon (det är hopplektion i vårat ridhus då), men blir troligen ridhuset idag. Ragnar har ju blivit så himla duktig på att byta galopp så det är jätte roligt att göra det! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0