Julia-ensam i skolan...

Jag är helt ensam i skolan förutom typ 2 lärare så kan ju passa på att blogga lite. Idag har jag faktiskt inte bestämt vart jag ska rida, men blir kanske att skritta ut, något lugnt iallafall, eftersom att det var ganska hårt igår och Ragnar skötte sig väldigt bra!

Det gick väldigt bra för vårat lag igår också, slutade på en tredjeplats av 9 lag med 0+4 fel. Duktiga! Nästa omgång är någon gång i slutet av maj, då hoppas jag på att bli uttagen :)

Nästa helg ska jag till Sollentuna och hoppa LC LB, längtar verkligen! Edit ska också dit men hon ska rida två klasser innan mig (tror jag) så jag kanske inte hinner se henne :( det är jätte mycket starter så det blir inte särskilt tidigt för min del, men för Edit lär det bli det så tävlingen startar kl 8 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0