Julia-en riktig hiss!

Måste verkligen ta och hissa free jump's soft up stigbyglar. Lätt dom skönaste jag någonsin ridit i, och snygga är dom också! Det är ju bra att dom finns i så många olika färgkombinationer, man kan i princip välja vilka färger man vill tror jag. Det är bra att dom är säkerhetsstigbyglar också. Sprenger och Jin är ju inte lika säkra, ramlar man av och fastnar med foten så är det lätt att man sitter kvar med dom, men soft up stigbyglarna är ju "mjuka" längst upp, och då kan foten åka ut där igenom. Dom är väldigt sköna också, lätta och så hänger dom åt rätt håll så om man tappar dom så får man lätt i foten igen. Dock händer det inte särskilt ofta att man tappar dom då ytan där man har foten är ganska så bred och det är som små piggar på den, så man får ett bra grepp. Kostar runt 2300 tror jag, men det är värt pengarna! Det är också bra att dom är väldigt lätta att få av, man behöver inte ta loss hela stiglädret, jag tycker att det är väldigt svårt att sätta tillbaka det när man har tagit loss det...
 
Idag skrittade jag ut i ca 1h och Ragnar var som vanligt, inte särkilt pigg, men inte seg heller. Imorgon ska jag rida på travbanan tror jag, det är väldigt härligt underlag nu, dock blir benen väldigt smutsiga men det är sånt man får ta!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0