Julia-dagens ridpass

Idag red jag lösgörande i ridhuset. I början var han skitseg och gick inte fram, men mot mitten var han mittemellan pigg kan man säga. Sen när hon som också var i ridhuset gick så hörde lilla Ragnar något utanför ridhuset och blev helt spattig!!!!! Efter det var han skitpigg men han jobbade på rättså bra och fick fina framben i traven :D imorgon ska jag till cc och hoppa, det ska bli kul!!! Saknar dock lite att träna för en tränare, men ska försöka hitta någon som jag ska testa för med dom jag har nu känns det inte som att jag kommer någonstans längre.

På söndag är det tävling, och ponnyallsvenskan div III. Vi får hoppas att jag blir uttagen då det är dagsformen som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0