Edit - riktig rodeo x)

Haha igår på hoppträningen höll jag på att flyga av minst 2 gånger xp Latte har massor med överskottsenergi i sig så har fick spunk-ryck ibland. Hoppade på alla fyra, sparkade bakut och skaka på huvudet ;)) haha söten <3
Ridhuset var mycket bättre idag (y) dom hade vattnat, fast bara halva dock x) vet inte varför.  Så för att det inte skulle bli för dammigt höll vi oss på den vattnade halvan.
Vi hoppade en serie på medellinjen med 4 hinder. Innan vi började hoppa den gjorde vi lite trav och galoppövningar med bommar. När vi började hoppa serien travade vi på den för att hamna i galopp efter första krysset. Vi hoppade den några gånger och höjde succesivt. Jag avbröt före dom andra för jag ville inte att Latte skulle anstränga sig för mkt eller hoppa för högt :)
Han var jätteduktig och drog mot hindrena så taggad han. Han tvekade inte en endaste gång heller (y) tyvärr filmade pappa inget men det kommer han göra imorgon på stall cc :))
Min finaste finaste ponny <3 Önskar du visste hur mkt du betyder
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Jansson

Vilken fin häst! :)
Skulle du vilja skriva några frågor på min frågestund? Skulle va guld värt! :)

2013-04-03 @ 12:32:56
URL: http://eryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0