Edit - mycket gjort i stallet idag

Innan jag tog in någon häst för att rida smörjde jag Lattes sadel mm, träns och magplatta. Det behövdes kan jag lugnt säga! Sadeln var jättesmutsig, den har inte blivit smörjd på väldigt länge. Så nu är allt i toppskick (y)
Sen tog jag in Welma, fixade iordning henne och gav mig ut. Jag red först i skogen med henne bara lugnt skrittarbete, Sen gick vi till terrängbanan där hon fick galoppera på lång sträcka och även hoppa en liten stock fick hon göra ;))
Sen var det Lattes tur. Honom tog jag ett lugnt skrittpass på ute på en grusväg. Inget krävande alls, han var heller inte varm eller liknande i hoven så jag kommer vara med på hoppträningen imorgon :)
 
Här kommer lite bilder på allt som smörjdes mm:
Sadeln - före
 
Sadeln - efter
 
Tränset och magplattan glömde jag ta före-bilder på xp
 
Tränset - efter
 
Magplattan - efter
 
Dom här produkterna använde jag mig av :)
 
CIAO! vi syns imorgon, nu ska jag fortsätta att kolla på den bästa serien ever; Revenge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0