Edit - Eskadron, next generation collection

Vad jag tycker om den nya kollektionen: Jag tycker själv att deras nya kollektion är för färgglad, jag tycker det är mycket snyggare med lite mer "naturliga" färger istället för grön, rosa ljusblå m.m.
Vissa saker är fina och mer stilrena, men vissa ser INTE bra ut xP
 
HISS <3
Stilrent täcke med deras stora snygga logga mitt på
 
Jättesnyggt mörkblått schabrak! Finns i grön, röd och vit också, men det blåa är helt klart min favorit!
 
Snygg ryktväska som finns i röd och blå, stilrent och snyggt!
 
 
 
DISS </3
 
Inte snyggt alls tycker jag, barnslig design :/
 
För färgglatt, inte snyggt alls...
 
 
 
Detta var MINA åsikter om Eskadrons nya kollektion, vad tycker ni om den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte heller de nedre sakerna är snygga, lite för mycket färg och jobbiga mönster :)

2013-04-23 @ 12:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0