Edit - dagen avklarad

Nu har jag varit i stallet och ridit två hästar. Med Latte red jag i ridhuset och trimmade dressyren. Han slängde mycket med huvet och var ganska okoncentrerad dock ;p  Men han var mjuk i sidorna och gjorde skänkelvikningar lätt. I galoppen orkade han inte riktigt bära upp sig själv så han blev tung och dök ner med huvudet :/ undrar hur man tränar upp det.
Med Welma red jag i skogen så hon fiick lyfta på fötterna, hoppa över lite stockar och bli lösgjord runt träd :) Både hon och jag tyckte det var jättekul! Vi galopperade också lite på ett fält och travade på en fin grusväg där jag tränade halter och travfattningar :)
Nu ska väll jag sova eller något sådant, så vi syns imorgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0