jag blir så arg!!!

Det går inte at ladda upp videon från träningen, bara små snuttar, vad är felet? :(
Idag följde Frida med ut till stallet, och fotade lite, dock hade hon inte sin egen kamera och det var i ridhuset, så det blev inte så jätte roliga bilder, men hon ska redigera dem lite så får ni se dem sen! Gick iallafall asbra att rida, red dressyr i ridhuset och han var riktigt fin faktiskt! Är riktigt taggad för tävling imorgon, hoppas det går bra, men det tror jag nog!
 
har mammas data så jag har ingen bra bild, bjuder på en bild på mig & en av mina bästavänner!
 
 

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Saknar dig </3

Svar: <3<3<3<3
Edit Lundgren

2012-09-21 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0