hopplektion

Vi travhoppade lite kryss först, Sen började vi hoppa bana och höjde efterhand.
Han var duktig och stannade "bara" 3 gånger.
2 gånger på en oxer med läskiga grisar under och på ett räcke,men räcket var mitt fel. Jag red helt fel väg opch var helt fladdrig xp
Det svåraste var att komma rätt på hindrena idag tycker jag.
Jag kom fel på ovanligt många tycker jag. Då hoppade han konstigt och då blev ju min sits som det blev...
Jag tycker det vara duktigt av honom att hoppa ändå när jag valde lite fel vägar och var okonsentrerad.
Jag frågade hopptränaren (Mirre) efteråt om det fanns någon bra övning för bättre sits ÖVER hindrena, och jag sa att jag inte tyckte min var någe bra :/
Men hon tyckte inte det var nogot problem med min sits ;P
Nu blev det långt... Sista rundan jag hoppade var på ca 80cm och han var superduktig! Jag däremot var sådär ;/
andra gången på din rygg <3 Nallebjörnen <3

Kommentarer
Postat av: Caroline Bågfeldt

Sv Jag har ju inget ännu utan bara beställt ett men jag har strl full i alla mina schabrak, alltid :D

Svar: okej, tack!btw ÄLSKAR din blogg! <3
Edit Lundgren

2012-09-19 @ 07:40:23
URL: http://carolinebagfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0