stallmöte

Idag var det meningen att jag skulle rida LUGNT med bara skritt och trav.
Men jag ädrade lite när vi var själva i ridhuset ;p Pappa la ut 3 bommar på långsidan och så ändrade jag galoppsprång mellan 5 och 4st.
Han var duktig men jag hade inte "hopputrustning" så jag tog det lugnt och inte så mycket.
Efter det var det stallmöte. Vi kunde bestämma att latte får vara utan grimma i boxen. För nu har alla lärt sig ta på grimman ;)
 
Detta ska jag göra! det kommer bli långt så jag kanske delar upp det i två inlägg. Skulle ni vilja att Julia skrev om det också? :D
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Det skulle va kul om din bloggkompis också skrev hur hon fick sin häst ! :)
Kram !

2012-10-11 @ 10:05:57
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0