Så stolt!

Idag på träningen för Mirre stannade han inte EN gång! <3
Och vet ni vad? vi hoppade vattenmatta! sjukt stolt över både mig själv och Latte.
 
Vi hoppade först tre småhinder på långsidan och övade på galoppsprången imellan hindrena. Sen började vi hoppa allt. Dom tre, oxer på diagonalen ett småhinder, vattenmattan och sen tillbaks på småhinder.
I slutet låg oxern och vattenmattan på ca 80cm.
Jag kände att han kanske tvekade lite på oxern men han har börjat lita på mig mer så han hoppade.
Och nu tycker han också det är roligare att hoppa. förrut tjabbade han bara med mig när han höll på att vägra och slänga av mig :)
som sagt, MÅSTE fota nytt snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0