Måndag

Har precis lalgt mig i sängen med datorn och ska äta om en liten stund.
Red i ridhuset idag, och tränade en massa olika saker. Bland annat att få honom mjukare i högersidan, och han var jätte fin min lilla plutt, dock var han väldigt stark. Tränade lite travökningar sen, och dem var nästintill felfria! Fina killen. Sen tränade jag lite ökad skritt, som jag/han har väldigt svårt för, men jag fick till några bra iaf!
Imorgon ska jag antagligen träna för Nathalie, och i helgen är det dressyr tävling. Nästa helg är det debut i lb på tävling, har startat det på pay and jump och tränar oftast på den höjden, så vi får hoppas att det går bra! Det är nog sista tävlingen för i år, tyvärr. Aja, det blir fullt med tävlingar nästa år!
 
Tänkte förresten på en grej, tycker ni att vi borde ha en frågestund? :D
spöet lurar lite, min hand är inte för hög, dock blev han kanske liiiiite förböjd. men han är så fin mitt hjärta <3

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja! Frågestund :D

2012-10-23 @ 09:33:36
Postat av: Ewelina Johnsson

Hej! fin blogg :)
frågestund on my blogg! :D CHECK IT OUT :D

2012-10-23 @ 20:22:03
URL: http://ewelinajohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0