Ingen hoppnig som planerat

Jag hade tänkt hoppa idag men det var ågra i ridhuset så jag skippade det. Jag tog fram en bom och han var ovanligt jobbig idag, Han blev rädd för en massa saker :/
Han har ju fått 3/4 skopor av Pavo's "nerv control" men nu har jag trappat der till 2. Kankse behöver dra upp mängden igen xd.
Han höll tilloch med på att hoppa in i den andra hästen som var där för att han blev rädd för något litet snöre som låg på marken -..-
Jag gjorde galoppombyten: första gången jag gjorde var han jätteduktig! gjorde det på direkten utan problem men när jag skulle försöka igen på slutet började han krångla och bytte inte alls.
Jag fick krångla lite med det tills det släppte litegrann.
 
Det som jag är väldigt glad över idag är att tjejen som red på sin storhäst (ca18 kanske) hon sa att hon tyckte jag var duktig!
Och jag som tycker hon rider jättebra blev jätteglad! :D
 
nu ska jag inte plåga er mer med att skriva ännu mer xP Nu ska jag fortsätta kolla på bästa serien!
<3The vampire diaries<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0