Hur jag fick latte

Jag var och provred många innan jag slutligen hittade Latte!
Prövade ca 7st innan.
Jag hittade annonsen när vi var på landet så jag hade inga ridkläder. På annonsen stod det att han hade gått galopp och var pigg, så jag trodde att han kanske skulle vara lite svår för mig.
Men vi åkte dit och bara kollade på honom, borstade lite osv.
Pappa tyckte han var jättefin så han skojade och sa att det var synd at vi inte hade transporten med ;p
Vi var där en liten stund sen åkte vi hem och bestämde att vi skulle komma på tisdagen nästa vecka, då hade jag studiedag.
Jag kommer inte ihåg hur vi red osv men ja, vii tog det väl lite lugnt ;)
Jag kommer ihåg att jag hoppade en oxer på 90cm :))
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0