Gårdagen

Ja, igår på hoppträningen gick det inge vidare ;/
I början gick det ganska bra faktiskt. Först två travbommar sen ett kryss, ett galoppsprång oxer, 3-4 galoppsprång oxer 1 språng räcke.
Det hoppade vi först lågt och på 4 galoppsprång i mitten.
Sen höjde Mirre och ville att jag skulle ta 3, och det var då det började gå dåligt. Han fick hoppa av väldigt långt och då tappade jag balansen och då svängde han åt höger på räcket där bakom.
Det gjorde han två gånger och så vägrade han också...
Så vi sänkte och gjorde om. Då gick det bra men jag kände på mig att han var på väg att svänga av ibland ://
Men jag får bara träna ÄNNU MER! Då blir vi tillslut grymma! <3
Han ser ut som en liten mus ;p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0