Tunn som en pinne

är vad latte är nu :(
Han får mycket lucern, mycket hö och han hat varmt täcke. Hoppas han börjar få lite fett på sig snart! 
Idag red jag i ridhuset precis efter dom hade "vattnat" så han tyckte det var läskigt med vattenstänk på
väggarna -.-
Jag tycker inte om att rida dressyr i hoppsadeln så det gick sådär för mig, men latte var duktig! Jobbade mycket med att få med bakbenen bra och olika tempon i traven.
Han var lugn och snäll även om han var lite rädd av sig :)
 
Nu har Ella fått gå i hagen med Latte och storhästen Midde. Jag tror Midde var dum mot henne så hon var jätterädd när pappa skulle ta in henne stackarn :(
Hoppas det blir bättre. Annars får vi flytta Latte och Ella till en egen hage.
 
 
Pessoa legacy xp3
Michel Robert D Evo från Prestige
Hoppsadel ska vi ju köpa en också, skulle inte säga nej till någon av dom här ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0