Långt och svettigt pass idag

Före och efter ridpasset red jag runt våran lilla by och i backar mm.
Jag jobbade med ökad trav, skänkelvikningar från medellinjen och de svåra galoppombytena.
I travaen red jag utan stigbyglar men jag orkade inte så länge alls... xp
Galoppen gick sådär. han bytte inte som jag ville och jag gav inte tydliga signaler alls.. Tragglade mycket med honom men jag gav mig tillslut när det gick hyffsat.
han fick ett regält pass iaf som till och med var längre än vad dressyrtanten i ridhuset red x)
 
Jag fixade Ella mer och klippte ett mellanrum mellan manen och luggen på henne så att pappa inte trasslar till hennes man. Sen borstade jag över all man på vänster sida och satte flätor så att det skulle hålla.
hon  blev så söt ;)
 
Nu har pappa också varit och köpt Lucern :)  han skulle köpa pälsglans också men det glömde han såklart...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0