Kommer sova gott inatt

Nu har jag kommit hem från gymmet och stallet. Gymmade ganska hårt, så jag får antagligen träningsvärk imorgon ;)
Pappa fixade stallet idag medans jag var i ridhuset och red. jag körde lungt eftersom jag var trött och inte orkade göra något mer..
han skulle gå lång och låg men det gick sådär. han kändes stel och var hård i munnen så jag pressade inte för mycket.
Gjorde lite mjukgörande och avslutade med lugn galopp på fyrkanten.
Jag kunde också för första gången sätta på radion när jag satt på honom :D framsteg! ;)
och jag tror tyvärr inte det blir något med dessa snyggingar :( jag vill ha dom SÅÅ gärna men jag ska nog inte slösa mina pengar på "onödiga" grejor. jag har ju faktiskt benskydd..
Jag kommer spara pengarna till snyggt schabrak eller ett par Veredus carbon gel vento ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0