Hjälm

Jag vill/behöver en ny hjälm och jag har funderat på måånga olika, men jag tror jag har kommit fram till en nu ;)
Alla som jag hade tänkt på i början var GPA, whitaker, samshield, charles owen och mountain horse's KEP.
men jag fubderade och kom ner till GPA, Charles owen och samshield. Men sen tyckte jag inte samsheld var snygg längre så den tog jag också bort.
GPA vs Charles owen ?
GPA kostar ju endel medans Charles owen inte är så svindyra. Så då var det Charles owen kvar, och då skulle jag bestämma vilken modell.
Först tänkte jag på den "vanliga" ayr8 men nu finns ju den i läder också och det är såå snygg även är den inte för "flashig" så jag tror det blir den!
och jag tror det blir får bli navy/silvrig. *dreegel* 
 
jag ÄLSKAR att sätta ihop outfits så jag ska fixa den ultimata tävlings-outfiten efter jag kommit hem från stallet <3
 
NAVY/SILVER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0