Duktig för en gångs skull ;)

Idag var det gaanska jobbigt att gå till stallet. Det bara blåser och regnar, och det är planerat att fortsätta anda till torsdag... men jag tyckte jag skulle vara aaldelles för lat om jag inte gick, och Latte behöver träning.
På träningen var det mycket markarbete med travbommar och grisar som man skulle stanna mellan osv. Sen skulle man hoppa samma bana och det var pyttehinder. Men jag var inte tillräkligt sträng så han stannade kanske 2 gånger första rundan.
Sen bytte vi och hoppade från andra hållet på vissa och då tyckte han det blev jätteläskigt igen så ett stopp till. Men den sista rundan gick faktist Riktigt bra! Då ryckte jag upp mig ordentligt och gasade och var mycket mer sträng med honom.
Då hoppade han allt utan problem och han var mycket mer vaken under rundan också :)
Nu blir det duschen sen krypa ner i sängen och ha sovmorgon imorgon <3
syns imorgon! Ledsen för dålig update, ingen tid + inga ideer på vad jag ska skriva. Ge mig ideer TACK!

Gud vad jag bara HATAR detta väder...
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0