Då vet jag det xd

Idag följde Julia med och kollade på min träning :D
Det gick sådär i början men mycket bättre i slutet. Det som var läskigast idag var några träbommar som han flippa ur över... Efter han vart rädd för dom ett tag gick det bra tills jag skulle ta av ländtäcket. han var väldigt lugn så jag tänkte att jag kunde ta av det när jag satt på för att se hur det skullr gå. men det slutade med att jag hamnade på backen xd
efter det blev han pigg! xD
Vi började hoppa några småhinder och han stannade "bara" två gånger första rundan.
Det var jättebra tycker jag, för det var vattenmatta, grisar, koner och bowlingkäglor! och idag tänkte jag mer på min ridning och var mer fokuserad, det blev mycket bättre!

Julia filmade också, Vill ni ha film?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0