20:32

Tjena bloggen. Igår var jag ju somsagt med Edit och tränade, det var riktigt kul! Jag har ju, om ni inte visste det, också tränat för Mirre, precis när jag hade fått Ragnar och han tvärstannade på 50cm hinder och bockade efter de flesta!
Filmade bara med min mobil och det blev ju inte jätte bra direkt... Jag glömmer hela tiden bprt att jag filmar och glömmer flytta kameran xd
 
Och idag fick jag rida Ragnar igen! Får bara skritta i 30 min dock, men det är ju iallafall att rida! Har saknat att sitta på hans rygg, min lilla bebis <3
 
Tänkte sätta ihop en av mina drömtävlingsoutfit snart, så får ni se hur min ser ut ;)
 
 
 
gud vad liten jag var här. saknar dessa tider!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0