Täckbyxor

Idag blåste det väldigt mycket! flög nästan av Latte.
Första problemet idag var när jag skulle ta in honom. Han hade ingen grimma på sig och var typ rädd för mig så det tog säkert 20 min innan jag fick in honom med hjälp av godis -.-
Sen red jag i ridhuset, jag hade först tänkt rida ut men det gick verkligen inte med tanke på hur det blåser.
I ridhuset höll jag på att glida av pga täckbyxorna och det gick inte att sitta ner i traven med dom. Så ridningen blev lite slarvig men han skötte sig ganska bra ändå :)
Han var väldigt pigg och när han är det kan man göra mycket med honom, han är liksom på hugget då ;) Så jag kunde tillomed göra galoppombyten på medellinjen! :D Jätteduktigt!!!
Jag fixade Ellas box idag också, det slutade med att jag fick ont i axeln så pappa får väll massera mig :/
sötN <3
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Har länkat er på bloggen nu ! :)

2012-12-15 @ 17:00:48
URL: http://teamponnybrudarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0